Skip to content
Meer dan 50.000 drogisterij artikelen!

Klantenservice

Vragen over uw bestelling kunt u sturen naar:info@multidrogist.nl.

Wij zijn ook telefonisch te bereiken via: 085 7920180

Contact:

Multidrogist.nl

Bestellingen worden verzorgd door Drogisterij Web B.V.
Industrieweg 15, 9672 AP Winschoten

Wilt u advies voor uw aankopen mail ons dan uw vraag. Belangrijk hierbij is dat u duidelijk uw vraag omschrijft en daarbij vermeldt of u reeds medicijnen of voedingssupplementen gebruikt.

Telefoon: 085 7920180
Emailadres: info@multidrogist.nl

Bestellen

Plaats uw bestelling door producten te selecteren en in uw winkelwagen te stoppen. Vul daarna uw gegevens in, kies waar u het bezorgd wilt hebben en reken af.
U ontvangt eerst een bevestiging, daarna uw factuur en in uw pakket vindt u uw pakbon van de bestelling.

Bezorging:

Uw bestelling zal worden geleverd op het door u aangegeven afleveradres. U kunt er dus ook voor kiezen om uw bestelling op een ander adres dan uw huisadres te laten leveren. Hiervoor dient u bij het opgeven van het bezorgadres een ander adres in te vullen dan uw huisadres of een PostNL afhaal locatie te kiezen.

Prijzen:
Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW

Levertijd:
Alle bestellingen worden geleverd door PostNL Pakketten. Wij streven ernaar om uw bestellingen binnen 1-5 dagen na betaling bij u thuis te bezorgen. Indien een product niet voorradig is en de levertijd derhalve langer zal duren dan 72 uur zullen wij u per E-mail op de hoogte stellen van de verwachte levertijd. Zodra uw bestelling door ons is verzonden ontvangt u een Track & Trace code. Wanneer u tijdens de bezorging niet thuis bent zal de bezorger een kaartje in uw brievenbus doen waarop een nieuw bezorgmoment staat aangegeven.

Manco's bij uw bestelling gelieve zo spoedig mogelijk na ontdekking (het liefst binnen 24 dagen na ontvangst) melden op onderstaand mailadres: of via aangetekend schrijven naar

Retourzendingen kunnen naar het volgende retouradres worden gestuurd:
Drogisterij Web B.V.
Industrieweg 15,
9672 AP Winschoten
Voor exacte omschrijving voor retourregelingen, garantie etc. verwijzen wij naar de algemene voorwaarden.

U als ontvanger van de goederen dient deze direct na ontvangst te controleren. Klachten t.a.v. het product of de aflevering graag zo spoedig mogelijk (het liefst binnen 14 dagen) na ontdekking melden op onderstaand mailadres: of via aangetekend schrijven. (Zie ook algemene voorwaarden).

Garantie:

Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dat betekent dat het product datgene moet doen wat je als consument in alle redelijkheid mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Herroepingsrecht:

Wilt u iets ruilen of terugsturen? Dat kan.

Wilt u een ontvangen product ruilen tegen een ander product, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hiervoor kunt u gebruik maken van het Modelformulier voor herroeping (invullen niet verplicht), mailen naar info@multidrogist.nl of schriftelijk via aangetekend schrijven.
Na ontbinding vragen wij u om uw aankoop binnen 14 dagen te retourneren naar het adres op het modelformulier. Dit kan zonder opgave van redenen. De kosten van de retourzending komen wel voor uw eigen rekening.
Hygiene artikelen, zoals erotische artikelen en geneesmiddelen, kunnen alleen geretourneerd worden als de verzegeling nog intact is.
Artikelen kunnen niet zonder voorafgaande toestemming in de winkel worden geruild.

Indien uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst of melding (indien mogelijk in originele verpakking) retourneert wordt het aankoopbedrag na ontbinding van de koopovereenkomst zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen op uw rekening teruggestort. U ontvangt het aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten betaald voor de heenzending terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u hebt betaald. Bij gebruik of beschadiging kunnen we kosten in rekening brengen voor de waardevermindering.

Betalen:

  • iDEAL: Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
  • Belgische klanten kunnen via Bancontact eenvoudig online betalingen verrichten.
  • Visa/Mastercard: u kunt bij ons ook met uw creditcard betalen. Voor betaling met creditcard worden geen meerkosten in rekening gebracht.

Klachtenafhandeling:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht hebt over onze producten of onze dienstverlening zoals u die ervaren hebt. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

  • telefonisch op telefoonnummer (Ma, Di, Wo, Do, Vr van 09:00 - 17:00 uur)
  • per email: Stuur uw email naar info@multidrogist.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk en/of Thuiswinkel.org waar Internetdrogisterij bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan kunt u uw geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Lees ook onze Algemene Voorwaarden

Kosten & Levertijden:

Bezorgkosten

Privacypolicy
meer informatie over onze privacy policy vindt u hier