Skip to content
Meer dan 50.000 drogisterij artikelen!
Webshop keurmerk

Beste klanten,

Vandaag heeft Droginet, bekend van onder andere Multidrogist, het faillissement noodgedwongen moeten aanvragen. Dit heeft een enorme impact op onze organisatie en  natuurlijk ook voor onze klanten. Op deze pagina hebben we de meest gestelde vragen en antwoorden voor je op een rijtje gezet.

Klantenservice en contact

Waar kan de klantenservice mij mee helpen?

De medewerkers van de klantenservice kunnen je op dit moment alleen nog helpen met vragen over bestelde producten, zoals het geven van productinformatie. Ruilen, retourneren en creditfacturen kunnen zij helaas niet meer voor je uitvoeren.

Contactgegevens

Bereikbaar op werkdagen via +31 (0)85 792 01 80eninfo@multidrogist.nl (beperkt bereikbaar)

Bestellingen

Bestelling plaatsen

Het is op dit moment niet meer mogelijk om bestellingen te plaatsen.

Bestelling annuleren

Het staat je vrij om de bestelling te annuleren, maar dit zal niet of in ieder geval niet direct een terugbetaling van het aankoopbedrag bewerkstelligen.

Vragen over nog niet ontvangen bestelling  

Op dit moment zijn wij in overleg met de curator over de afwikkeling van deze bestellingen. De curator gaat verder over het oplossen van geschillen met klanten, zoals het uitleveren van orders. We kunnen je helaas nog geen termijn geven, hoe lang het gaat duren voor je meer duidelijkheid krijgt over de mogelijke uitlevering van je bestelling of de mogelijke terugbetaling van je aankoopbedrag.

Garantie

Het is niet meer mogelijk om producten te ruilen en/of te retourneren. Voor eventuele garanties moeten wij je doorverwijzen naar de leverancier en/of fabrikant.

Schuldeisers, betalingen en credits

Waar moet ik mij melden als ik nog geld tegoed heb van Multidrogist?

Als u geld tegoed heeft van Multidrogist, betekent dat dat u een vordering heeft in het faillissement. U kunt hierover een mail sturen aan vorderingen@drogisterijweb.nl, met daarbij de opgave van uw vordering en de factuur die u van Koopjesdrogisterij heeft ontvangen. Of er terugbetaling zal gaan plaatsvinden, kan nu nog niet worden beoordeeld. Hierover ontvangt u op een later moment bericht.