Beste klanten,
Vandaag heeft Droginet, bekend van onder andere Multidrogist, het faillissement noodgedwongen moeten aanvragen. Dit heeft een enorme impact op onze organisatie en natuurlijk ook voor onze klanten. Op deze pagina hebben we de meest gestelde vragen en antwoorden voor je op een rijtje gezet.
Klantenservice en contact
Waar kan de klantenservice mij mee helpen?
De medewerkers van de klantenservice kunnen je op dit moment alleen nog helpen met vragen over bestelde producten, zoals het geven van productinformatie. Ruilen, retourneren en creditfacturen kunnen zij helaas niet meer voor je uitvoeren.
Contactgegevens
Bereikbaar op werkdagen via +31 (0)85 792 01 80eninfo@multidrogist.nl (beperkt bereikbaar)
Bestellingen
Bestelling plaatsen
Het is op dit moment niet meer mogelijk om bestellingen te plaatsen.
Bestelling annuleren
Het staat je vrij om de bestelling te annuleren, maar dit zal niet of in ieder geval niet direct een terugbetaling van het aankoopbedrag bewerkstelligen.
Vragen over nog niet ontvangen bestelling
Op dit moment zijn wij in overleg met de curator over de afwikkeling van deze bestellingen. De curator gaat verder over het oplossen van geschillen met klanten, zoals het uitleveren van orders. We kunnen je helaas nog geen termijn geven, hoe lang het gaat duren voor je meer duidelijkheid krijgt over de mogelijke uitlevering van je bestelling of de mogelijke terugbetaling van je aankoopbedrag.
Garantie
Het is niet meer mogelijk om producten te ruilen en/of te retourneren. Voor eventuele garanties moeten wij je doorverwijzen naar de leverancier en/of fabrikant.
Schuldeisers, betalingen en credits
Waar moet ik mij melden als ik nog geld tegoed heb van Multidrogist?
Als u geld tegoed heeft van Multidrogist, betekent dat dat u een vordering heeft in het faillissement. U kunt hierover een mail sturen aan vorderingen@drogisterijweb.nl, met daarbij de opgave van uw vordering en de factuur die u van Koopjesdrogisterij heeft ontvangen. Of er terugbetaling zal gaan plaatsvinden, kan nu nog niet worden beoordeeld. Hierover ontvangt u op een later moment bericht.